Nöffnöff

Hallå där, könsblåbär!
uhm..jaha ja, nu är det såhär va att en polare till mig tvingade mig att börja med den här bloggskiten, det är lite "haha".
Anyway, jag heter michelle (lolizzzz) men ni kan kalla mig tarmspräckar munken, he-hehehehe.

Just nu sitter jag uppe i norrland med min polare cassie von könshuve i ett mörkt, väldigt mörkt, rum. Det är massa trångt här. Lampan är trång. Strumpan är trång och även cassie. hähähä. bara skoja. 
Påtal om cassie, hon är besökarekåt så kolla hennes blogg cassandraakerlundh.blogg.se... Gör det förfan! annars kommer jag få en banan kastad i huvet var femtonde sekund, säger hon :<
Vi ska typ snart ligga (med varandra , NERRÅÅÅÅÅÅÅ) och titta på hem till midgård, så detta blev en fetlugn helg för mig. På måndag blir det dock partyparty, vi gillar't.
Aja, tänker inte sitta här och tråka ut er nå mera.
Stay fat ost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0