Framtids planer!

Okej, blabla. Det där om att inte skriva idag var bara en kex lögn. 
Jag är trots allt uttråkad. Jävla födelsedagar.

I brist på annat sitter jag nu och funderar på om jag verkligen valde rätt linje på gymnasiet? Har jag verkligen bestämt mig helt och hållet om vad jag vill bli senare? Jag vet inte. Det bara snurrar som virvelvinden blandat med en dos speed i mitt lilla huvud.
Men med några eftertankar just nu så vill jag faktiskt bli... kalkonrådgivare. Det vore något! Jag har hört någonstans att man kan bli det, men undra vilken linje man går då?
Men när man hört ordet kalkonrådgivare, så... tänker, i alla fall jag, på en kvinna med kontorskläder, uppsatt hår och mörka markerade glasögon, stå leéndes brevid en liten kalkon.
Kalkonrådgivare enligt mig är en person som ger rådgivning åt en kalkon. Men jag vet inte..
Jaja, jag kan höra fotsteg av underbara små jävlar nere i trappen, så antar att gästarna är här. Älskar't, älskar't, älskar't! :))))
rakbladspussar! / m.



Avslutar detta med att lägga ut en fin bild på min underbara syster, som är födelsedagsbarnet.se :) grattis till den fina ungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0