01:26

Vad gör jag uppe nu? VET EEEEEJJJ. Jag är inge trött och jag känner mig som en vitlök i huvet.
Det slog mig nyss att jag vill slå någon lars åke berglund lite grann.. varför? jo, för lars åke berglund (älskar att säga namnet haha!) ringde mig klockan 04:07 igår morse, inte okej! Helt ärligt så lät han som en liten alkis.
Samtalet lät ungefär såhär;


*alkisen ringer*
jag: "hallå..?" astrött.
alkisen: "Hallå! vem är det?!"
jag: "men va?"
alkisen: "Ja men hallå, vem är det?!"
jag: "michelle!"
*jag lägger på*

Haha, återigen fick jag ett lägga-på-fall. Det är något jag börjar bli bäst på.
Vissa fattar, andra inte, hihi!


En sak nu.
Lars åke berglund.. du är inte snäll!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och dina anfall! Block, lägga på och vad var det tredje nu igen`? haha xD

2009-12-19 @ 13:34:30
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0