11:02

Vad skönt det är att vistas i ett alltid lika kallt hus. Antingen så är verkligen huset snorkallt, eller så är det jag som är löjlig och går runt här och fryser bara för att jag egentligen är van med en skön, varm lägenhet.
Imorn får jag i alla fall åka hem igen till det varma. Känns.. skönt, men ändå inte. Jag har varit här uppe i byn tillräckligt länge nu, hade jag stannat längre hade jag förmodligen fått åka till psyk istället för hem.
Att vara här i byn den här gången har varit konstigt och annorlunda. Det är något som fattas, känns det som. Jag brukade ju träffa en person här uppe varje gång jag var här, och eftersom vi inte pratar med varandra längre så kan det vara det. Menmen, sånt är livet.
Jag har i alla fall haft en asnice jul här uppe. Får hoppas på att nyår blir lika nice bara.
Anyway, jag tänkte bege mig ut i 17 minus nu. Känns inte speciellt så lockande, men vad gör man inte när man har ett litet fotosug?
Jag köpte nämnligen en kamera igår (samsung ST500) och jag har inte hunnit testa den så mycket ännu, så det måste jag ju absolut göra innan jag åker hem.
Vem vet, kanske langar in picsen här efteråt? haha, så ni får se hur byn, även kallad "arslet i svergie", ser ut.. =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

nyår blir bäst med mig och sandra (: x)

Haha hoppas du inte fryser lika mycket som jag och evve gjorde nyss när vi fotade änder (som attackerade oss xD ) haha x)

2009-12-28 @ 16:27:03
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0