19:48

Nyårs planerande, thåström strömmar i öronen, mitt såkallade "vuxenprogram" börjar snart på tvn.. för skön kväll.
Ser ut som om jag kommer att spendera min nyår hemma hos sandraponken, trevligt! =) jag ska inte supa cassie och sandra under bordet, nejnej.. *host*. mohah. nejmen, det blir säkert hur nice som helst.
Thåström är också hur nice som helst. Han har gett mig öronorgasm idag kan man säga, haha! nejmen. Bra är vad han är! Hans röst är.. ja. Obeskrivlig!
Och angående mitt vuxenprogram jag kollar på nu.. hahaha det måste nog varit dagens skrattobjekt.
Vi satt i plugget och av någon weird anledning sa jag ba "jag kollade på ett vuxenprogram igår.." och där sprack det kan man la säga. Alla dog av garv, dom snuskisarna.. jag menade såklart inte ett sånt vuxenprogram *host* .. haha nejmen, jag menade dock ett kärringprogram men det måste jag inte ta upp här vilket det var, hih.

Mjaha.. om 8 dagar är det julafton?
taggade? 8) haha


Kommentarer
Postat av: sandra

"vuxenprogram" xD helt klart årets skämt ju :P

2009-12-17 @ 15:28:35
Postat av: Anonym

Och nästa gång ni vill se ..., kolla på efterlyst! (:

2009-12-17 @ 15:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0