20 minus

Så kallt befinner jag mig i just nu. 20 minus, kan ni fatta det?! haha jag har en känsla av att jag inte kommer överleva.
Anyway, är som sagt var uppe i norrland nu. Resan tog en sisådär 9 timmar, inte okej.. Jag var tvungen att gå upp halv fem imorse och halv sex så låg jag och kollade på när jim carey dansade med en 80årig kärring. Intressant? Ja. Det gjorde min dag typ.

Sitter här just nu med emil den trånga (HAHAHA förlåt, jag var bara tvungen). Sofia och resten av släkten är la också här, och imorn ska vi såklart fira jul! hihi. Najs typ. Jag ska inte bli på lyset *host* ..
Nejnej, jag ska väl fortsätta här nu eller något ^^ 
tjingeling 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hellre e.d.t än c.d.t xD

Haha du får kalla mig Cass-ass från och med nu (: haha xD



Seriöst, du måste berätta om deras reaktioner efter att dom öppnat julklapparna imorgon xD

Haha Emil och Idas är bäst!

2009-12-23 @ 22:22:48
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0