20:30

Hej!
helvete så kallt det är ute. Det är inte ens kul att vistas ute ju! menmen, huhu. Kom nyss hem. Varit på willys med familjen o så haha, intressant? som fan. Skönt att komma hem nu till värmen i alla fall! Det blir lite nice käk med familjen snart och det går väl alltid hem. Skulle egentligen legat under bordet med linda vid det här laget, men det får bli en annan gång haha.
Resten av helgen ser ut att bli lugn.
Det var nånting jag skulle göra imorn... hm, uhm, juste. Ska fira jul här hemma, eftersom både jag och min syrra åker upp till norrland om någon/några dagar. Och på söndag kommer till cassie den trånga hit och switchar julklapp med mig. :) naaaaaaaajs.

Nice det är med jullov nu! ingen stress, det gillar vi.
Vad ska ni göra på jullovet? x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0