Åh juste..

Bloggen var det ja. Jag är så dålig på att uppdatera har jag märkt! menmen, det får bli ändring på det =)
så.. vad gör ni? haha. Det känns som en otroligt skön söndag idag. Ingen skola imorn! kan vara därför jag känner mig så lugn just nu.
fuck, det slog mig nyss att det faktiskt är måndag just nu.. äsch!
Cassie den trånga var här idag. Vi switchade julklappar med varann, kollade på dracula - död med lycklig (filmen rekommenderas verkligen om man har dålig humor a lá munken!) och spelade wii. Kulkul.
Dagens planer verkar bli att städa. Julstäda snarare. Inte kul! menmen.

Åh juste, dagens låt måste jag ju också ha, haha! Den här låten har jag bokstavligt tynat sönder idag. Hur fin som helst! Rekommenderas starkt.



I rest my head
Between the bed and sky
Download my dread
Disarm my mind, make it dry
Nothing in motion, and I'm satisfied
No disappointment, until I wake up

Don't want to wake up
Into clear space
Vivid vision, see her shape
At my bedside, beam up my mind please


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha satte min present på sänggaveln, så är den redo när jag köper nästa bok (:

2009-12-21 @ 16:25:40
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0