Den där taylor lautner...

Taylor, taylor, taylor.
Ung, snygg, talangfull, verkar ha en olalá personlighet - han har det mesta med andra ord.
Han spelar jäkligt bra i twilight filmerna och det kan ju ingen förneka, eller? Han är only 17 bast och redan stor, det är coolt enligt mig i alla fall.
Han är varulv på film, personlig tränare i verkligheten.
Ja, ni läste rätt! han har tydligen gott och utbildat sig till just en personlig tränare. Tydligen så känner han att skådespelarkarriären inte är en trygg karriär. Hm!
Men, jag skulle ju dock inte banga på att ha han som min egna privata tränare haha.
För vem skulle banga egentligen? ;)



Vem skulle seriöst tacka nej till att se det här varje dag?
(förlåt, förlåt, förlåt om jag ritade för hans näsa.
Det är det enda jag vill ändra på honom haha =( )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit i hans geléklump med två hål! Den går att vänja sig vid (:

2009-12-23 @ 15:26:24
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0