falling snow

Hallojj!
jag vill bara passa på att be om ursäkt till dom människor (jag vill inte säga några namn..)som var tvugna att vistas med mig idag, men ni måste förstå att jag fått en liten överdos (av mjölk). Jag blir som jag var idag då. Så ärligt, förlåt mig cassie, sandra, evve och linda. hahaha. Puss på dig cassie, för ditt lilla hejdå till mig.
"om du är så här imorgon, kom inte till skolan xD" haha. jag dog typ.

idag har den jävla snön kommit hit till lilla köping. Känns helt okej om jag ska vara ärlig :}
Som vanligt att mina homies cp, så vi var tvugna att köra ett litet snöbollskrig framför saken man tar kort med.
Jag var fotografen. Som sagt var, snöbollskrig är för dom med fem i IQ och mognadsnivå .. ;) nejmen, skämtosido.
Jag langar picsen;





















HAHAHA, bilderna får mig att garva sönder.

ni är cp, era cpn<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, självklart tog du dom 'snyggaste' bilderna (: <3

Men seriöst, kom inte till skolan imorgon om du druckit mjölk ^^

arrivederci! (:

2009-12-15 @ 14:33:38
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/
Postat av: sandra

nejmen årets första snöbollskrig ;) hehe. sånt går inte att slå xD

men vfr e inte jag me på nån bild då? :( nu vart jag ju lite lessen...

2009-12-15 @ 20:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0