God jul!

Ja men god jul! haha en dag försent, menmen ;) Haft en bra julafton? Det hade jag i alla fall. Jag minns nästan inte alls vad som hände.
Godmorgon, frukost med 12 andra personer, duscha/klä på sig/sminka sig, öppna tre utav ens julklappar, söp, flumma med sofia, julmat/söp, söp, kalle anka/söp, söp, blev lite myckt supande så det blev dans för fulla muggar(haha!), söp, sen är mitt minne slut. haha. Bra julafton med andra ord.
Jag och sofia stog och dansade under brandvarnarn och den gick två gånger, hahaha. Weird!

Nöjd med era julklappar då? Jag är nöjd i alla fall! Det jag fick var en ny mobil (sony ericsson T707!), 3200 spänn, expationspaketet till sims 3 (haha, bra tidsfördriv ;) ), Carolina gynnings parfym, godis, massa nya underkläder, första säsongen av true blood, adam heldrings skiva, presentkort på gina tricot, två tröjor och sen några andra saker som jag inte minns just nu =)
Bra jul med andra ord, hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Hicha vet inte. Haha jag dansar cash cassie.! Då har jag druckit mycket haag xD"

Hahahahah asså Micha xD ^^

2009-12-25 @ 16:58:10
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0