Munken hjärta vampire diaries



Måste bara lägga upp den här förbaskade videon som får mig att bokstavligt talat längta sönder till den 21 januari. Ge mig, ge mig, ge mig!
Den där serien är bara för mycket. För bra, för snygga skådespelare, för bra handling. haha, sånt orkar inte munkfan med ;) kul att jag pratar om mig själv i tredje person *host*..
Åh påtal om vampire diaries, jag måste lägga mig och läsa den andra boken nu! den är för bra, haha. På fredag får jag eventuellt hem den tredje och den fjärde boken, hihi! glad munkfan med andra ord =)
Nejnej, ska väl lägga mig o läsa en snabbis, glo på underbara skenet bedrar och sedan slagga. Skola imorn ju..är så opepp på det. Menmen. På fredag blire slut med det, så det gillas!
Gothnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer till dig den 22! (:

2009-12-16 @ 08:20:23
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0