söndag

Goddag era jävlar! bra uppdatering, i know! menmen. jag är ett upptaget mongo ;) haha.
Sitter och lyssnar på higher med erik som vann idol, helvete vad bra typ. hehe.
Tog det bara lugnt i helgen osv. I fredags blev det mys och idol, i lördags blev det shopping i västerås (kom hem igen med en sisådär 8 påsar hehe..). Det gillades. Idag har jag bara tagit det allmänt lugnt och kollat på film och läst. Jag har bokstavligt talat blivit besatt utav min nya bok som jag köpte igår i västerås. Det är den första och den andra boken i vampire diaries serien. Bra serie, bra böcker. Thihi. Jag vill råläsa hela tiden som en liten mus, men då är jag medveten om att jag inte kommer ha något att läsa här framöver, så faktiskt så tror jag att det blir till att köpa den tredje och den fjärde boken redan imorgon! haha.
Aja, imorn äre plugget igen. Det gillas la inte.. bara lite, eftersom vi har idrott imorn! *fniss*. Jag har blivit värsta fanet utav våra idrottslektioner nu, hehehe...
På fredag vankas det skolavslutning och jag har jävligt lust att supa cassie, linda, evve och sandra under bordet då, mohaha! vi får se vad som händer .. ;)
Men, tänkte färga håret nu osv.
tjingeling =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, yeah sure att du kommer se mig full ^^

2009-12-13 @ 18:04:34
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ser mig full... de kmr nog inte heller att hända xD haha

2009-12-14 @ 17:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0