sprutor = sär

Jag hatar sprutan mot scanhostan. Jag tog den igår (cassie och sandra tvingade mig :c orättvist!) och idag lider jag, haha. Jag har lite smått feber, jag är yr (känns som jag druckit 20 flaskor vin typ..?) och jag har så jävla fetont i armen. Det var rena rama plågan att duscha nyss, haha. Jag är bokstavligt talat helt jävla handikappad utan min högra arm!
och haha, måste bara säga det här för det är så jävla cp. Nyss när jag duschade så fick jag för mig att jag skulle bada också, så jag tappa upp ett bad. Efter jag legat i badet i en sisådär 10 minuter så tyckte jag det blev så jävla fetvarmt, så jag sträckte upp ena benet en aning, och vad får jag se då? jo, att mitt ben ryker! hahaha! helt cp. =)
Ajaeh, ikväll blire mys och idol. Vem borde vinna? Själv tycker jag erik!
& cassie och linda, skrik åt mig också! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skrek åt dig, och nu har jag ont i halsen! ._.

haha åh, vad kul det var (:

2009-12-12 @ 13:43:46
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/
Postat av: Linda <3 Calle

CALLE CALLE CALLE !

2009-12-12 @ 13:45:11
URL: http://lindaaskman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0