Hehehe.

Tingeling tingeling!
Mja, det är helg. Wawawiwa säger ena halvan, oh fuck säger andra halvan av mig.
Jag är ensam med mina kära ernst kirchsteiger tabletter, som vanligt.
Helgen kommer vara lugn, tråkig och... plågsam? Den kommer vara extremt boring bara för att jag måste ta tag i mina studier och extremt plågsam för att mamma har bokat in en liten resa till tuna park i eskilstuna på söndag för att köpa nya saker till mig OCH se på några som var med i årets melodifestival. Jippie.
Alcazar, caroline af ugglas, molly sandén, sarah dawn finer och måns zelmerlöv - here I come. erat största fan!
eller inte.
Lid med mig.

Hitills har denna dagen varit ajshjashjasjf, och det känns knappast som att den kommer bli bättre. Jag känner möjligtvis för att plocka fram min rangliga stol och mitt rep senare ikväll, men jag vet inte. det är bara en tanke, så där.

Idag har jag lekt lite med tandläkarn, jag gillade de inte.
Skolan var tråkig & seg, jag gillade den inte.
Jag var tvungen att följa med på våran mathandling idag, jag gillade de inte.
Mitt där på willys kommer en helt okänd "gubbe" fram till mig och bara .. kramar mig. Han började även babbla på som satan och sa något som lät som "who is who - vem är vem?". Jag begrep i princip inget alls.
Jag måste även passa på att varna alla för mina såkallade körkunskaper. Jag kommer vara en stor fara för trafiken då jag om nio dagar får bege mig ut dit och smaka på vägarna. Jag insåg idag på willys hur dålig jag är på att köra saker. Inte ens en jävla kundvagn kunde jag köra rakt, nejnej, den åkte självklart in i häcken på en liten kille och på en snubbe i min ålder. Jag gillade de.

Idag har jag även planerat min såkallade bröstfest. Ja, så har jag döpt min födelsedagsfest. Det låter som en passande namn. Den är efterlängtad. Om du vill komma så är det bara att du klickar in dig på ticknet.se och söker på bröstfest :) 155,675 spänn kostar det, fan värt att punga ut tycker jag!

Nu vill jag ha köpingsyran.
Nu vill jag ha vattenkokare.
Nu vill jag ha hembränt.
Nu vill jag ha en struts.
Nu vill jag ha en liten vampyr.

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0