Lilla Jesus

Röven gör ont, röven gör ont, röven gör ont.
Jag sitter på golvet hos cassie (den trånga) och glor på the city. puss hopp lingon träd, på det.
Prins caspian, robert pattinson, crashdiet, autografer och en brun vägg glor på mig.
Hål i byxan.
Melodifestival-pepp! det är konstigt som ett as, men det är jag. Popcorn till H.E.A.T, dom ska vinna! lol.
Det låter som att cassie är täppt i näsan. tuggumi i käften. så härligt :)
Jag måste erkänna att jag tagit alldeles för många ernst kirchsteiger tabletter, dom gör mig helylle verkligen. Det tog mig upp till fem minuter att förstå att cassie och c/o har en ny tv. Det lät något i den här stilen för er intresserade jävlar;
Jag: Vart ska vi kolla på melodifestivalen sen?
Cassie den trånga: I vardagsrummet, såklart!
Jag: Men ni har ju en dataskärm som tv?
Cassie den trånga: Nej, vi har en ny tv.
Jag: Va? Nej, jag såg en datorskärm stå där. Men det stog en tv på golvet.
Cassie den trånga: Ja, men det är våran gamla tv. Vi har en ny.
Jag: Ja men den står ju på golvet?
Cassie den trånga: Men vi har en ny tv!
Jag: Jaha, har ni en NY tv?

Skratten plingar, ögonen springlar - andra saker.. dinglar.
Tiiingeliiing, tiiingeliiiing.
Härlig sång det där.
BLÅSFISK.
HELLodå :D :D:D:D:D:D:D:
hsjjashjhsj SJHJHSAJHASJHASJJHDJKFJKFJKJFJFJSMND JMBDHD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0