Paketregn - happy birthday to ME!

Hallå där könsblåbär!
Som sagt var, idag är det min födelsedag [:
Det är coolt, det är nice, det är top notch!

Min dag har börjat hyvsat bra. Paketen har rullat in som små underbara köttbullar och jag är en glad flicka.
Jag känner inte för att ha något sweet 16 partaj...  inte just nu i alla fall. Det blir väl i norrland om en vecka, höhö. Så det blir en lugn födelsedag för min del. boring, men strunt samma. 
Om ungefär 6 timmar står cassie den trångas fötter i köping igen. Hon ska direkt hit och ge mig dos paketos :3 Hon har gjort så att jag blivit kär i hennes pakets inslagspapper. Så underbara. haha.
Aja, jag ska ta mig en dusch o sånt nu.
Hail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0