Schlagerfeber!

Jajamen, nu har jag fått "äran" att se måns zelmerlöv, alcazar, caroline af ugglas samt Molly sandén!
Det var egentligen tänkt att sarah dawn finer skulle spela också, men hon blev tydligen fastsittandes på något tåg pga att någon hade tagit självmord eller vad nu gubben, som var lite av en host för det hela, sa.
Jag tycker verkligen inte om sån här musik annars och faktum är att jag blev dittvingad, men det var trevligt ändå.
Måste erkänna att Måns är en liten gräddnos live! hahaha. O'boy, Andreas från alcazar kan verkligen skaka på asset! haha.
Jag förväntade mig fan inte att Caroline af ugglas skulle vara så som hon var live. Hon låter faktiskt mycket kassare i tvrutan. Men det jag diggade med hennes framträdande var att hon gjorde sina ökända alien-rörelser även denna gång, dom är ju underbara! haha.
Måns fick som vanligt 92389238 skrikande fjortisar till sitt framträdande. Visst, kul för han - dock inte så kul för mig som knappt kunde andas pga folkmassan. Det enda jag fick i mig var hårspray, blont hår och ungefär 15 liter brunkräm. Lite halvt trevligt så där.
Molly sandén tänker jag inte ens ta upp. Jag menar, är det år 2081 och jag en onsdag får för mig att "nu jag ska bli en äkta schlager fantast!" så kommer jag ändå aldrig digga den bruttan. förlåt.
Mjamjamja, alcazar var verkligen... dansiga, glada och färgglada live. Dom sprutade ut en äkta glad, glitter energi till folket. Dom fick alla att hoppa runt och gunga som små mumintroll. Dock inte mig. hah.
och wawawiwa, jag fick ögonkontakt med Måns och Andreas! dedu! hahaha.
Jag säger bara två ord om denna dag:
åh herregulla.

Aja, om det nu skulle vara några som faktiskt gillar schlager och som tittar in här så tänker jag vara en snel hest och lägga ut tre små suddiga bilder på vardera artister.
Förlåt om bilderna blev lite suddiga. Jag fick nämnligen någon liknande skakanfall mitt under alla uppträdande. Dock inte för att jag var hyperglad o så där över att se dom alla, utan för att jag är cp.
Sug och svälj!


Vad säger man? xD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0