skägggggggggggggggg.

Hej.
hej.
hej.
hej.
hej.
Hej!

what´s up, vanillaface?!
Jag har tråkigt. Extremt tråkigt. Inget ovanligt.. Jag är rastlös och känner att jag vill eventuellt sticka iväg till kolsva och vistas på en seans som tomas dileva håller i. Det låter extremt lockande! Menmen.

Intresseklubben antecknar:
- jag har nyss haft lov, faktiskt. Underbart, ehehehh. Lovet sög vanligtvis balle, men ändå, lov som lov.
Inget partaj..
Ingen konsert..
"man ska inte röka unga dam!"...
awesome lov :)

Nästa lov hurrar vi för. Nästa lov är det hej norrland.

Idag fick jag tillbaka min dator, som varit inne på lagning i fyra månader (y)
me lajk 8D

Jag har ingenting att skriva om, och jag som kände för att skriva världshistoriens långaste blogginlägg just idag! -.-

1 mars idag fan!
då återstår det alltså hela 28 dagar kvar tills JAG blir 16 balle, bast, barre.
Alla ska skriva ner det, eller lägga det på minnet, jag vill ha gratulationer >:

DET KLINGAR LÅTTIPS!
http://www.youtube.com/watch?v=S_JuPIFQSpw
Den är perfecto om klockan är exakt 01:19, du känner dig hyper och du är oboykreativ.
jag älskar låten :<
Lifelovers texter är.. grr.

Min hjärna får verkligen arbeta just nu när jag har bestämt mig för att vara jävligt kreativ på den här jävla bloggen, men det funkar inte, så jag säger tack och gonatt, skål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0