Top notch

Jag känner mig rätt top notch.
Trött, utpeppad, rosa, blåst... det är top notch om nått!
I alla fall, idag fick jag reda på att min klass är så där underbart blåst :) roligt blåsta. Som.. uppblåsbara barbara, tillexempel. Men bara som exempel, exempel.
Vi satt nämnligen på mattelektionen och våran mattesal är även en tekniksal, så den är utrustad med lite hittan och dittan.
Det började med att Linus fick för sig att han skulle börja prata i nå rör-look-alike mojs vi har i salen, och så ville självklart alla andra tomtenissar höra honom i andra rör eftersom vi har flera styckna. Efter fem minuter sitter åtta tomtar och lyssnar på när lucas (han tog över linus) snackar finska, franska, japanska, danska samt sjunger lejon kungen låtar i rören. Jättekul, verkligen. Calle försökte övertala lucas att sjunga vinnarlåten i årets melodifestival, men lucas vägrade eftersom han själv "är i målbrottet och det kan låta lite konstigt då". oj vad jag skrattade.
Efter ett tag säger amanda, som också sitter och leker med rören, att "vi är ju typ värsta vetenskaps klassen".
åh underbart. jag dog.
Hela den här processen såg kul ut, så bilder kommer lastat!


Jag är snäll idag och censurerar, ifall dom skulle bli piss off på mig xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0