Fail

Köpingsyran 09 ligger inte på min pluslista.
Det var inget bra band som lirade, inte en jävel som man kände var ute på yran och det var ungefär 40 poliser ute på området och det kändes som varenda en av dom hade koll just på mig hela tiden.

I en annan del av köping spelades in också under yran och självklart kommer jag och cassie då när dom håller på att spela in, så nu är man väl med i ett avsnitt. hahah. Våra ryggar i alla fall!
Vi kommer kanske även synas i ken-rings live dvd. Yihej. Jag står där och ser allmänt sur ut, eftersom jag inte gillar honom. haha, kommer säkert se jävligt fint ut.

Om yran är desamma nästa år, kommer jag gå hem och hänga mig. 
Gah, istället för toppen blev det botten.
Får hoppas att yran nästa år blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0