GLITTER

Cassie den trånga är här just nu.
Det är lika roligt som robert pattinson är snygg =)))))
Hennes fot sover, men jag spelade nyss god morgon låten för den. Det hjälpte inte..

Vi är som små päron.
Sitter här, lyssnar på dag-otto, tuggar jenkki och har nyss fixat cannabis licence.
Jag vill ta på en ko's bröst och tänka på regnbågen, men min vänstra hjärnhalva säger nej.

Det är endast 14 skoldagar (PET NOGA CASSIE JÄVEL) kvar tills jag slutar 9an, PUWSSSSSSSSSSS.EEU
Hej såmmar, hej blompussning.
Mamma lovade idag att jag ska få robert pattinson som styvpappa. Gah, i'm a lucky biatch :)
fast det är klart att jag vill ha honom för mig själv. i min garderob. lite naken. hahah.

Nästa vecka får jag en signerad t-shirt med mando diao, YIAUYIAU. maha.
mahabababahbababahaa.

Fuck me i'm a celebrity (8)

Jag tror cassie är på väg att sno min twilight film och handuk just nu. that son of a bitch.
Jag trodde nyss att jag körde på hennes fot, men det var tydligen min matta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0