Booooring..

Jag hatar att ha ögoninflammation. Jag känner mig som en vampyr ifrån vampire diaries haha, det ser ut som dom har ögoninflammation när dom blir "hungriga"..

jösses, ni ska se hur min säng ser ut just nu alltså! i min säng kan man just nu hitta ett lypsyl, ögondroppar, halstabletter, uppsats papper, en mcdonalds mugg, slash's bok, tre filmer, två doser, ny ipod, två par hölurar, min mobil, en påse vingummin, två pennor, tre tidningar.. haha, katastrof med andra ord! Jag behöver seriöst städa mitt jävla rum. Det får bli morgondagens sysselsättning, eftersom jag inte kan gå ut då heller. It sucks med andra ord.
Men baby cassie och baby sandra, dreggla åt mig också på new moon imorn<3 huhu.
Nej hörrni, nu tänkte jag kolla på paradise hotel =)
hörs imorn, puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan bli pissnödig åt dig också (: <3

2009-11-20 @ 11:52:05
URL: http://cassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0