Fredag

Åh, jag fullkomligt älskar fredagar =) vampire diaries, idol, lite vin.. me like!
Ni anar inte hur skönt det är att bara ligga hemma helt rödsprängd i ögonen, och dessutom så håller jag på att beställa en massa julklappar nu! till mig själv dock, ifrån mamma och mormor för dom kan inte ett skit om datorn, haha. Men så beställer jag även till min familj och en homie. Jag älskar verkligen att beställa julklappar. Jag älskar julen överhuvudtaget. Haha, jag är en konstig jävel som tycker det är roligare att köpa julklappar till folk än att få dom själv ;)
Det jag lyckats beställa hem till mig själv idag är 8 skivor, första säsongen av true blood och nya kläder blandannat. Just nu håller jag på att leta efter en ny mobil, men jag har verkligen svårt för att bestämma mig för vilken jag vill ha.. Kanske borde köpa en mobil som är stryktålig, ni vet, en som går att stryka..? ;) hahaha. Årets skämt. Nejmen allvarligt, vad gör man när ens morsa säger "du får köpa vilken mobil du vill ha"? haha gah, beslutsångest.
Lite hjälp, tack? Jag vill ju helst ha en mobil man kan stryka, dock.. hahaha.

Vad har ni önskat er i julklapp?

Kommentarer
Postat av: sandra

och så va de den där stryktåliga mobilen xD de e fan årets skämt :P

2009-11-20 @ 16:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0