Helg a lá munken

Hej alla! Söndagsångesten är på hög nivå idag, eller hur?
Anyway, haft en nice helg? =) Det har jag i alla fall haft. Så jävla klockren och oförglömlig!
fredag bjöd på middag hos jocke och sandra, mysmys. Senare blev det partaj hemma hos klas-göran och hans porslinsdocka till fru på vasagatan här i stan - ännu mera mys. Vinet bara flödade.
Lördag bjöd på lite skönt morgonpiss och sedan ett storpartaj söder om stadens sjukhus. Wild and crazy är en bra beskrivning på kvällen. Lars kristerz bjöd på underhållning och sven bjöd på en spya.
Söndag, mjaa.. det är dagen idag ja. Den har varit så där jättelugn.. för lugn. Har varit lite rastlös och har bara velat krypa på väggarna men kom på att det inte går. Tror mig, har försökt i brist på annat att göra förut.
Man kan säga att jag har druckit pepp-medicin nu. Jag är jävligt pepp!
Men det kan bero på att min plastic farsa berättade nyss att tre idolhomiesar kommer hit på torsdag!
Haha jag är jättefjortis just nu bara för det. Jag och linda ska ju få träffa nicklas hocker (ni vet, the cute one?) =) åh, haha. Lycklig fjortis, mja.
Kan nog redan nu säga att jag och linda kommer bli dränkt i brunkräm och hårspray. Suck...
Aja gullisar, nu ska jag gulla mig och göra något annat hehe =)
ha're bäst!



Ja, jag censuerade mig själv för jag såg ut som en full hund. 
haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde mig på bilden ._.

Haha x)

2009-11-15 @ 21:41:04
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/
Postat av: Linda

Vi ska vara extrema fjortisar som ska stå längst fram och skrika :)

2009-11-18 @ 18:31:59
URL: http://lindaaskman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0