Lalala

Nu har jag också sett New moon! haha, awesome typ. Nu kan jag gå och snacka om den varje dag, varje minut, varje sekund!! hehe.. eller inte =) 
Jag säger bara två saker;
Den är bättre än ettan och jag är "team jacob". haha, visserligen har jag varit det enda sedan jag läste alla böckerna, men ändå. Jag är det dels för att han är snygg (näsan kan dock bytas ut..), han är rolig och han är precis lika "kärleksfull" och "gay" som edward är, men jacob känns inte lika tråkig som edward. Visst, edward är snygg o så och är säkert asbra i sängen och biter säkert jättehett o sånt va, men han känns bara så himla tråkig, jämnfört med jacob! eller hur? eller?
Vilket jävla team är ni? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som svar på din kommentar: Mja, lite grann sådär maybe (:

2009-11-28 @ 19:45:21
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0