Lördag

Hej babyisar! =) haha, helvete vilken tråkig helg. Jag ska aldrig mera ha ögoninflammation, tråkigaste ever förfan.
Jag hade velat gå på öppet hus som fan idag (hur kan man egentligen vilja det..? nåja, ögondropparna har gjort mig en aning cp haha). Jag fick ju absolut inte ännu mera längtan till de när babysandra och babycassie tokmessade mig ifrån det, som mina egna smurfreportar typ. Menmen, jag vill ändå tacka mina "smurfreportar" för att dom gjorde min dag! =) ni är värda 29032390 kramar för det ni gjorde, haha ;) era busar..
haha ingen fattar typ. bra, ja.
"förhoppningsvis" är jag tillbaka i plugget på måndag, men jag vet inte. Den här skiten vägrar ge sig. Men jag klagar inte ;) jag gillar ändå inte skolan, bara vad den har att ge så att säga.. haha. 
Nej, jag ska väl fortsätta att tråka här, hehe...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0