ögoninflamation.. jag?

Godmorgon hörrni. Idag skippar jag plugget, me lajk typ. Fast anledningen är så inte nice. Jag har fått ögoninflamation, hahaha. Jag kan inget annat än att skratta! Jag missar allt. verkligen allt, på grund av den här skiten.
- Jag missar hocker, aka johan palm (!!)
- Eventuellt missar jag "nue moon" (paul haukka uttalar ju new moon så) imorgon. Megakatastrof, ja! Jag har ju väntat på filmen i ett år nu.. aja.
- Jag missar öppet hus i plugget (HAHA, jag är faktiskt lite ledsen över det! tror nog att vissa av er fattar varför.. hehe) 

Helvete säger jag bara, haha. Det är illa nog att jag ligger här och ser ut som jag är brutalt jävla misshandlad och dessutom så ser jag ut som snubben ifrån ringaren i notre dame. Haha..

Aja, ska väl ligga och kolla klart på the voice, huhu. =)
puss! / rödöga

Kommentarer
Postat av: Anonym

VP syntes till två gånger i plugget, och dosen med skinnjacka borde du inte ha missat.



Hoppas du mår bättre soon, och att du kan hänga med imorgon (:

2009-11-19 @ 13:09:29
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/
Postat av: sandra

nu e de riktigt illa! dosen med skinnjacka TVÅ GGR och vp TRE ;) haha. dålig dag att va hemma på för dig asså!

men gissa vem som känner vp då!? en som heter tess :P hon e assnäll och jag kan ju prata me henne om du vill ;) haha

men nej... något sånt ska jag nog inte gö igen... xD vet ju vad som hände förra gången :P

2009-11-19 @ 13:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0