voddler!

åh, jag är kär i programet voddler. Haha, det är verkligen nice. Det är som spotify fast nu är det filmer istället för musik. Perfekt med andra ord! ;)
Har bara hunnit kolla på en film än så länge. Det gick åt helvete att kolla på filmen med mitt mobila bredband, haha. Inget som rekommenderas. Såg även att voddler har alla saw filmerna och jag är nog den enda som inte sett några utav dom, så det blir det till att börja med imorgon eventuellt .. =)
Btw, vem vill ha voddler?
Jag har 24 invites att dela ut! =)




.. not!
haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bitch, vi ska kolla på Saw tillsammans!

Tvåan är bäst, eller om det är trean? haha x)

2009-11-30 @ 16:27:14
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0