World behind my wall

Sugig uppdatering, det hurrar vi för.

Sitter hemma nu och tynar musik, det kan inte bli härligare. Jag har sådan träningsvärk så jag kan börja gråta snart alltså, haha. Det tar seriöst fem minuter för mig att vrida mig i sängen, haha! illa.
Idag har vi fått intervjuat igen. Eller ja, cassie den trånga snodde det ifrån mig och istället fick jag vara fotograf. Vilket inte gjorde mig ett skit, eftersom det är nice att fota :3 maha. Min klass gjorde även en egen blogg där vi la upp det vi gjorde idag (intervjuerna osv.). Hah, pinsamt typ men aja. Ni kan ju alltid checka in den, bara för att ;) http://www.notsomachomedia.blogspot.com/ . haha!
Om någon timma taggar jag bio (new moon!) tillsammans med cassie den trånga, melina och rebecca =) det gillas. Efter ett jävla års väntan.. haha.
Aja, ska göra annat nu.
Hejs :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu jävlar ska det skrikas när vargarna kommer (:

2009-11-26 @ 16:54:44
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0