Fredag!

Hej =) Hur skönt är det inte med fredag? Jag har lust att lyssna på låten friday i'm in love, för den passar ju som handen i röven idag, men den låten är dålig.

Vet ni varför jag älskar fredagar så mycket?
det är så jävla skönt med helg, sovmorgon och lite rajtantajtan! Hehehh.
Och på fredagar så är det ju ännu ett avsnitt av vampire diaries! gah, jag älskar't =)

Är det bara jag som skulle kunna somna vilken minut som helst? Usch, jag är helt slut efter två dagar i skolan haha.
Påtal om skolan, för första gången hade vi det nice idag på rörlig bild.
En tjej i min klass sa "Mens luktar ju fisk." och en kille ba "nej, det gör det ju inte?" och tjejen ba "jag tror jag måste ha lite sexualundervisning för er pojkar sen." och en kille ba "Men, vi får ju knappast lära oss om mens luktar fisk eller inte?"
hahah, det var så cp, så gosigt, så glittrigt.
Jag har dålig humor, jag vet =(

Våran lärare sa också att vi i klassen ska starta en youtube kanal ihop och lägga in våra filmer där, o så skulle vi komma på ett namn till kanalen (namnet var tvungen att innehålla media, eftersom vi går den linjen.)
Och det bästa vi kunde komma med var blandannat;
Mediawhores
vivillsjukanmälaossnu
Mediafuckers
Mediafuckwithafork
Mediapuckon
osvosv. haha vad säger man?

Nej hörrni, nu tänker jag dra mig vidare :]
tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mobbademediabarn!

2009-10-09 @ 16:08:40
Postat av: Anonym

:) just de, det skulle vi ju heta.

haha. jag kommentarar mig själv..



HAHAHA.

hjälppp

2009-10-09 @ 23:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0