Fredag

Jahapp, då var man hemma efter en dag i västerås med sandra och cassie den trånga. Trevligtrevligt.
Dock hittade jag ingenting att köpa, vilket suger **************************. hahaha.
Alltså jag skämtar inte när jag säger att dom två senaste dagarna har varit bland det pinsamaste jag någonsin varit med om. Jag vill bara dränka mig. I duschen dessutom, hahaha.
Jag skulle kunna.. pilla sönder en person just nu - sandra, känn dig absolut inte träffad!!!! :)
Gah.
Och så fick vi den jävla skolkatalogen idag också. Så jävla pinsamt! Man ser ut som.. jag vet inte vad.
Orka att jag ser glad ut (Ja, jag gör det fastän fotografen sa att jag såg sur ut!) på mina enskilda foton också, hahaha. Seriöst ännu mera pinsamt.
Men en person var ju speciellt fin i skolkatalogen... ;) hahaha. vissa fattar! *emofniss*.
Nej, nu tänkte jag göra nå annat mekmek.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din bild i skolkatalogen är fin, om man jämnför med vissa andra... death glare

2009-10-16 @ 21:46:38
Postat av: Anonym

vad stört att det inte gick att skriva death glare på det sättet jag ville xD



death glare

2009-10-16 @ 21:47:30
Postat av: Anonym

stjärna death glare stjärna

2009-10-16 @ 21:48:13
Postat av: zandie

haha kul dag idag asså:P o jag har gjort bort mig mer denna vecka än i hela mitt tidigare liv oxxå ju... pinsamt:( hehe

du och jag e ju värsta pinsamma tillsammans xD

2009-10-16 @ 23:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0