Houston, we've got a problem.

Jag har sån jäkla beslutsångest right now.
Jag har ungefär en timme på mig att bestämma mig om jag ska följa med min mormor (haha) och åka med hardcore superstars i deras turnébuss, men jag har ingen jävla aning om jag ska det!
Jag lyssnar inte på dom direkt, jag gjorde det förut, men trummisen är lite snygg.. hahah. Och det vore lite grymt att sitta där med dom.
Men vet ni vad? Jag är för feg. haha, det är sååå illa, jag vet.. jag vågar ärligt inte följa med! usch :(
Norsken (jag kallar min mormor för det ;) haha) får ta en massa bilder till mig, och autografer istället =)



Begår jag världens största misstag nu om jag inte åker med dom här grabbarna? =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0