Luftpuss

Hej fittor. (det har vi allihopa)
Sitter just nu i byn som vissa väljer att kalla för röven i svergie.
Cassie den trånga är här, en snyggis ringde just och ida är cp.
Vi tänkte pilla till filmen miss march snart, hehhhh. den är blaaaaaa.
Jag vill råna ica sen.
Får se hur det blir, höhö.

Tågresan hit upp till röven var jävligt nice :):):):):):) not.
Jag hatade den, jag hatar tåg och jag är numera en hatare av snubbar med gröna tröjor som har sovmorgon till kvart i tio varje måndag (jag satt inte och lyssnade på vad han pratade om..?).
Jag tror att jag langar lite pics sen ifrån tågresan, maHAH. Om jag hittar sladden vill säga... hehe ;);););)
Aja, cassie är cp - måste dra.
TJINGELING:D:D:D <3 pussyshyshysysysh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0