möHÖH

Haha ah, roligaste barngympan någonsin idag. Alice är ju bara så klockren! =)
Hon frågade mig "vilken skola går du på?" och jag svarade "Ullvigymnasiet." och då sa hon "min brorsa går också där. Känner du han?" och jag hade ingen aning om vem han var, så då började hon förklara det för mig.
hahaha. Hon sa "Han har brunt hår och blåa ögon som mig ungefär. Han har lite prickar i ansiktet, som blöder ibland. Han har oftast en röd keps på sig och innan han sätter på sig kepsen brukar han ha gelé i håret. Han är längre än min mamma, och har större fötter än henne. Han har mobilen jämt i fickan. Han gillar inte att spela fotboll med mig. När det är kallt ute har han alltid en tjock jacka på sig. Han glor oftast på filmer där dom skjuter varandra. Han har en mössa som det står arboga på. Han har en tattuering på armen. Han brukar ta hem många tjejer. Han brukar ha jeans på sig när han går på fest."
hahaha åh, hon är så söt!

Tim h.. något, jag vet allt om dig nu! mohah ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var hennes andra brorsa som hade en keps som det stod arboga på x)

haha x)

2009-10-21 @ 22:14:11
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0