Norsk.se

Jag har nog aldrig skrattat så mycket åt en sak så som jag skrattade idag. Och vad skrattade jag åt då? Jo, min egna dumhet.

Jag, Ewe & Sandra satt i plugget. Av någon nördig anledning börjar vi att snacka om mobiltelefoner och då säger jag "Visste ni att det finns mobiler man kan stryka?" Och Ewe ba "nej, det gör det inte?" Och jag ba "jo, för igår låg jag hemma och tittade på internet efter en ny mobil. Och då fanns det en kategori som hette stryktåliga, alltså så måste ju dom mobilerna gå att stryka?"

HAHAHAHHA. alltså, åh!
Jag skämms verkligen över mig själv ibland..



Haha, jag kan alltså stryka min mobil...? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan att jag missa det x(

2009-10-23 @ 18:18:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0