Stjärtis

Äntligen är min hals normal och inte sönderknullad. Nice att man är uppe ur den jävla sängen idag i alla fall!

Ojoj, sååå mycket har hänt här uppe i händelserika norrland!
- Cass-ass och jag har vandrat mellan OK och Ica, hur nice är inte det liksom?
- Vi har sett peddot som är efterlyst i danmark, haha.
- Jag har tagit 19 pics på mig själv när jag har en mintgrön bh på huvet.
- Jag har kommit på att min yngsta bror kommer att bli en våldtäktsman. Sorligt, men så blir det nog. Han hoppade på mig när han var naken, jag skrek som en gay och då skrattade han. Våldtäktsman nästa, ja!
- En kväll tog cass-ass och jag en äkta snack-time. Snacket innehöll blandannat sånger som jag själv skrivit (dom är så nice), manskroppen, vilken kändis man vill se naken och lite annat krulledulligt.
- Jag har skrattat till mig en sönderknullad hals.
- Cass-ass och jag fick en knäpp, och satte oss och lyssnade på zlips (AHAHAH). Jag är typ kär i låten vad har du under blusen rut. haha.
- Min lillsyster gjorde om låten vad har du under blusen rut. Hon sjung istället "Vad har du under kjolen rut? Är det en jättetrosa..?" och "vad har du under håret rut? Är det en jättenäsa..?". hah, jag dog.

Jepp...

Imorn joinar vi underbara Köping igen. Det är så inte nice.
Vi funderar på att hoppa på tåget utklädda till edward (från twilight, hallåååå) och eric (från true blood, hehhh). Men vi vet inte än.
Aja, tänkte hoppa in i duschen nu vava.
Tjingeling =)


Jag och cass-ass påväg till ica, hahaha.
Ostar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0