sug

åh..
Jag har en kukdag idag. Jag saknar allt o alla idag, haha. Speciellt T och P... (ja, jag är lika awesome som gossip girl?)
Gah. Jag är så uttråkad så jag blir galen vilken sekund som helst.
Kom typ nyss hem o så. Alltså så sitter jag här och missar cassie den trångas homo.. förlåt.. filmkväll.
Jajajaja.
Men bara för att jag har tråkigt just nu kommer jag skriva ännu en cp berättelse! haha, lägger upp den imorn maybe :p

håll i er, nu tänker jag säga något som kommer få intresseklubben att hoppa i taket!
jag ser komiskt nog framemot tisdag.
haha, vi har rörlig bild i plugget typ så där halva dagen och då ska vi hem till mig och filma en how to be emo film! haha, kommer bli så där skitbra =)

Aja, jag ska fortsätta att ha tråkigt nu osv.
haha, lid med mig.
tjing


Kommentarer
Postat av: Anonym

I think I know who P is, men vem faan er T? Tell me, tell me, tell me.

2009-10-05 @ 16:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0