Blabla

Hej :3
Sitter just nu i skolan. Vi har textkommunikation, sugsugsug.
Barn och ungdoms psyk nästa säger jag bara, eftersom vi har fått en så satans konstig uppgift. Vi fick ett varsitt föremål (jag fick en rött skärp, YEY) och vi skulle skriva föremålets historia. typ:
............ :):):):):)

hahaha. orkade inte det liksom, men jag gjorde det liksom. Kul liksom att jag fick låtsas vara det där röda skärpet..
Hoppas min psykolog läser detta nu, för jag behöver hjälp. Jag känner mig konstig nu, haha. Är jag ett skärp eller en grym människa??
Haha. Aja, ska väl.. fortsätta vara konstig nu.
Jag kommer att skriva ännu en berättelse här ikväll, thihi.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0