Brev från... affischen på din vägg

Nu undrar du säkert vilken affisch?
Linda Michelle L, det är jag, Robert, med det underbara håret.
Eller Obet som Russel brukar säga, you know.  
Jag ser hur du kollar på mig på kvällarna.
Du ligger där under ditt hästtäcke och bara... vill sno mina snygga brillz.
Och du brukar mumla i sömnen att du är kär i Gustaf Norén.
Det gör mig mycket ledsen ska du veta.
Jag blir en ledsen emovampyr, och det är antagligen största anledningen till att jag lämnade Bella där i skogen.
Jag vet hur mycket du grät och när du läste det.
HA rätt åt dig, det var du som orsakade det.
Hur känns det nu då, lilla bögmunk?
Jag tycker du kan sitta i ditt rum och kolla på min svampbob miniatyr, som förövrigt är den som snott mina brillz.
Så dom hann du inte ta.
Men loch ness odjuret kallar på mig nu, så jag ska dra till Skottland.
Bajs på det. xoxoxoxoxoxoxoxo din förevigt. C.D.T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0