bristpårubrikmhm

Gothkväll!
Åh, hur nice är det inte att komma hem efter en hel dag med en jävla massa shopping och duscha så jävla varmt? grr, jag diggar det.
En annan sak jag diggar är att jag har en ny dator, så självklart ligger mina skrivskills på en väldigt hög nivå just nu, eftersom jag är så jävla bekant med det nya tangentbordet.

Vad har ni gjort idag? haha. Själv har man varit en sväng i västerås med familjen, typ nice var det. Jag såg en massa eyecandy, jag köpte kläder för 12.000 :- och jag fick en kram av lill babs inne på gina tricot.
Eller inte..
Det var snarare så att jag såg inge jävla eyecandy, jag köpte inga jävla kläder för jag har en allting-är-så-jävla-fult dag idag och jag trodde att jag såg en kvinna med väldigt annorlunda jeans (tyckte hennes jeans såg väääldigt annorlunda ut på baksidan), men det visade sig att "det dära annorlunda" på baksidan av hennes jeans var hennes egna jävla piss. Så vidrigt, jag vet.
Men jag var ju bara tvungen att berätta om min så jävla intressanta dag ;) 
Nej hörrni, nu tänkte jag lägga mig i sängen och eventuellt glo på en film. thihi.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0