Plocka äpplen

Hej alla fina jävlar!
Kom nyss hem ifrån jobbet, vilket är så där superskönt. Nu behöver jag ju inte träffa ungarna på en vecka! yey!
Och vet ni vad? Jag skrev faktiskt en låt idag, hihi. :)
Eftersom ni är så jävla cpfina så ska ni få låtens lyrics o allt sånt! Nice huh?

Här är låten, vet dock inte vad den ska heta ännu..

Roger tar droger
Dosen är en drog
Carina har slipknot
och hampus är ful

Mamma är alkis
Melina är mongo
och cassie är cp
och jag är en ballong

Mormor är norsk
a.k.a gammel norsk
pappa är haschad
och oliver han slåss
och dante suger på vante

När G.P kommer blir Linda så våt
Sandra är bonde
och Ewe är det roliga i hasch

Stringbikini..
Mankini..
Stringbikini...

poff.


hahahah, jag är en sån jävla seriös låtskrivare! not ;) allt är påhittat för jag är gay.

Aja.
Jag hade min tråkiga timme idag, så jag började på en liten mini-twitter. Och vet ni vad? jag tänkte börja med den här även i bloggen, bara för att störa er ännu mera. =D tihih.

Munkens mini-twitter, 23 september.

16.24. Sitter på gympan. En tjej tappade just det där vita man har i munnen. Cassie och jag är nyblivna tandvakter.

16.47. Tand och papper all over the place.
Houston, we've got a problem.


16.50. 13 band har hon. Det visade sig vara 10. I think she needs an alvedon och en ros.

16.54. "Vi ska köra en lek som heter svansleken."
"SVAMPBOB FYRKANT!"
Härliga ungar.

17.53. Sjunger framför det rullande bandet på willys. Idol nästa?

17.56. "Det finns säkert ett hem för såna som du" haha, tack roger!

Efter det där tappade jag bort boken. Typiskt mig! hehe.
jag bara skojar.

Mek.
Imorn är jag ledig! hur skönt??? jävligt sköööönt. Ledig på fredag också, hehe. så alltså.. är det helg för mig nu! gohohooh. Nice säger jag bara.

Nej, nu måste jag plugga.. sug mig hårt. Men jag har godis faktiskt och godis och pluggning är ju the perfect match!
kram peace yo









Kommentarer
Postat av: the dude in the grave next door

I fucking love your song.

2009-09-23 @ 19:04:45
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0