Hoho

Nu är jag här igen efter tre timmars spelande av Med Andra Ord. Det var så där skitkul, jag fick damp ett par gånger. Menmen, vann gjorde vi i alla fall huhu!
Självklart la cassie lite citat i skallen, så jag bjussar på dom.

Min syster fick upp ordet pappa, och skulle förklara det för roger. Hon sa "vem födde mig?"
hahaha, jag dog typ.

Cassie skulle förklara bråck för mig, som jag av någon anledning fick till borås.
Galenpanna fick jag till panngalen.
Karnevalstång fick jag till gayparaden, hahaha (?).
När cassie sa "man sover på det" sa jag "kvalster!"
haha, det var min norska lilla märta som talade just då.

O så skulle jag typ säga vad obelixs polare heter och jag sa självklart astrid, istället för asterix.. hahaha.

Mamma borde fan få ett pris i kategorin översättning. Enligt henne så betyder wolf tydligen räv. Och så kommer jag där med en kommentar som lyder:
"Och så kommer rävarna i Twilight!"

Mjaaaa, enligt roger så finns det gungstolar i lekparker och enligt mamma heter de personer som drar vagnarna på spåren tattare.

Menmen, era boobies, cazz och jag tänkte ta fram våra skrivskills just nu.. mera säger jag inte heheheheh ;)
xx xp





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0