Jag var hetro på låten

What's up.
Klockan är nice, r-pattz brillsen är på och mando liras på högsta volym. Det kan inte bli bättre!
Cassie den trånga var här typ nyss (inte typ, typ nyss. men i min värld är det typ, typ nyss.) haha.
Vi smekte knän och tynade Muse.
Vi planerade även en liten trip till London snart och en tältning utanför r-pattz och bennis lyor. Blir superfetnice.
Just nu är arg som adhd-gunnar på gamla homies (inga kommentarer om det), och lite småarg bara på nya homies. Nya homies fick min dos idag, men inte jag. Gah.
Jag har lust att kasta rosor på deras hus nu. mhm, så pass arg är jag! haha.
Aja, tänkte slaska mig in i duschen nu. ehehe, duscha varmt... känner ni också att det bara grr-ar i kroppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0