Masken rune

Jag har hittat min nya favvolåt!

det här är sagan om masken rune
han är hal som en ål
och tittar upp i varje hål
Rune spelar på trombon
Han är lika cool som en elektron
När rune river loss
Kan han få brudar som Kate Moss
Hon har mycket dentafloss
Rune är maskarnas kung
För ha har tre meter pung

Rune the mask är fräckast i stan
Han har 2 miljonertusen barn
Han kör rut under jord i sin cabriolet
Sticker ut huvudet och säger olé olé
Rune är lite ADHD
Men det är okej det me
En gång när Rune var i Kina
Så snorta han en lina

Han är pimpen som alla vill vara
Den enda han itne legat med är Sara
Alla andra har han fått på fall
För han är så jävla ball
Hela han ser ut som en snopp
För han har ju igen kropp

Rune mask är e pung
Han är cool och jätte ung
Han är min kung

Jag vill ha dig Rue mask
Ta på dig, känna dig i mig
Du kan dela dig på tre och fylla alla mina hål
Vi kan bada i en vattenskål
Du är slajmig precis som jag vill ha det
Åh Rune, du är så het

-Åh Bettan har du hört det senaste?
-Nej Gertrud vad, sälla berätta!
-Pimpen har slagit sig till ro, han har gift sig med en ko!
-Åh nej vad har ha gjort? Ha har ju inte hälsat på i min pärleport




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0