Meeek

Hej :)
Så var barngympan klar för den här veckan, gud så skönt! Ingen lucas på hela sju dagar, wihoo! nästan värt att fira förhelvete..
Anyway, idag i plugget hade vi nån jävla idrottsdrag. Jag älskade det verkligen. Vi skulle ha gått 7 km, men vi homiesar kanske gick.. 4, haha. Istället för att gå hela biten ringde vi till roger och bad han köra oss till donken , vilket han gjorde också, haha!
Vi är bra, ja.

Jag har inge mera att säga just nu, haha, så tjingeling.


Jag bjussar dock på en bild från bilresan till donken idag! ;)


En censuerad cassie (var en order jag fick från henne, haha!), sandra, en ewe som gömmer sig och linda som ligger och posar, som vanligt! =) thihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0