Mek

Goddagens!
Är nyss hemkommen ifrån kopparbergsmarknaden. Haha, den sög lite pung. Menmen.
Haha, det roliga var att jag träffade på en som jag inte sett på sisådär 5 år. Sist vi träffades så skulle han gå visning på en modeshow och jag var den som fixade kläderna åt honom, haha. Vi var 11 bast, söta och konstiga.
Flashback hjulet började snurra när jag stog där vid honom. Som tillexempel när vi var på den där modeshowen, när vi var där alla modeller gjorde sig iordning osv så stog han och jag där med världens största jävla badboll, och kastade den till varandra samtidigt som alla modeller sprang emellan. Haha, dom fick en massa jävla damp på oss.
Och en sak som jag diggade extremt mycket var att han blivit så sjuuuuuukt snygg! fyfan alltså... det är fan inte lagligt.

Haha aja, jag tror jag måste till o plugga lite nu.
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0