Svar till min affisch<3

Vänta nu.. en skrivande affisch? Hur coolt liksom?! Någon som har numret till aftonbladet? Jag menar, hur nice vore det inte om jag ringer dom och säger att robert pattinson befinner sig hemma på min vägg och att han brukar skriva på min blogg? :)
Eftersom han gör det, tänker jag ta mig tid för att svara. Bara för att han är så snygg!

Hej robert, affisch, väggfantast!
Jo, det händer faktiskt att jag kollar på dig då och då. Men det är bara för att du kollar på mig först.
Ja jo, jag kanske mumlar i sömnen o så, men jag sover ju åtminstone. Du bara sitter på väggen och kollar som en liten pedofil från östersund.
Vet du vad? Jag tycker det är asgrymt att du blivit just en emovampyr. Jag menar, det är ju nice för dig att du har sylvassa tänder, så nu kommer du kunna cutta dig själv med dina tänder :) fetnice ju. Du behöver alltså inte gå runt med ett rakblad hela tiden, du kan ju liksom cutta dig själv när som helst.
Du har helt rätt i att jag grät när du lämnade bella i skogen. Men ärligt, så grät jag för att mina piller tog slut preciiiis innan jag läste att du lämnade henne.
Loch ness odjuret? Haha, hette hon inte bella..? =)
Puss på dig, affisch-is!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0