svar till svar till min affisch<3

Det var ett snällt brev jag fick av dig tycker jag, och jag har bara en sak att säga till dig efter att ha läst det..
Eller vänta nu..? En grej... det där var 26 grejer. Eller det kanske var 27?
Jag är inte så¨där jätte duktig på matte.
Men för att gå tillbaka till ämnet...
Edward har en sak han vill säga dig.

E: RAWR *biter lite granna på en kudde.*
Bella vill säga en sak...

B: JAG HATAR DIG!
Vänta lite, Jacob har något att säga. 

J: Jag har en stor... kuk.
Min hundform vill säga dig något.

*I vargform* MJAU?

C: *Suckar.*
Har alla sagt allt dom vill säga nu?

Alla: Mja.

C: Okej, då tycker jag att vi ger tillbaka lösenordet till den lilla flickans blogg så hon kan vara normal igen. Hon får antagligen en hjärtattack när hon hör att vi har hackat sig in på hennes blogg.
Bye bye / Carlisle Cullen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0