Twajlighthhhh

Okej, jag&C.D.T har lite nya teorier om twilight och vampyrer i största allmänhet, allra helst damon från ubergrymma serien vampire diaries.

Teori 1:
Hur man jagar bort en sån ond, cool och sexig vampyr som damon.
Föreställ er mig som nyss har ätit en skål med vitlök, jag går fram till damon, han säger hej cp och ska precis börja hypnotisera mig som en liten neger när jag säger hej tillbaka och min andedräkt av vitlök träffar honom och han faller som ett popcorn till backen.

Teori 2:
Vad sa bella egentligen till Edward i skogen??

- I know what you are..
- Say it.. out loud... say it!
- Vampire. SÄTT PÅ MIG

haha.

Teori 3:
Hur vargarna besegrade Laurent i New moon.
Tänk er V:et som dom går i, Dock så är det Jacob som går längst fram den här gången eftersom Sam har sprungit för att pissa i skogen. Alla vargarna har precis käkat en varsin skål med vitlök. Dom träffar på Laurent i vargform. Jacob går fram till Laurent, tittar på han ett litet tag och sedan slickar han honom mellan benen. Efter cirka två sekunder hör man ljudet av poppande popcorn, och Laurent blir till en vitlök.

Så där!
Coola teorier, indeed :-))))
Jag är jävligt pepp på att spela nu. Jag kommer förmodligen att skriva flera jävla inlägg, bara för att jag är gryyyyymmmm.
Kommer nog bli lite citat från kvällens spelande, thihi ;)
Puss hej lingon pastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0